Så blev det kvällen

Har hunnit med att göra en lite handling på MAXI och storstädat nedervåningen av huset i eftermiddag, så nu känns det så skönt att kunna sjunka ner i soffan.
Oscar ringde och hörde med farmor och farfar om han kunde sova hos dem och det gick bra så han åkte iväg redan vid 4.
Moa har precis lagt sig och nu är dom andra 2 på G snart också.

Måste få skryta lite också, Moa har blivit så himmla duktig på att prata, det kommer en massa nya ord hela tiden, även 2 och 3 ords meningar.
I dag gick hon och öppnade kylskåpet och tog ut flaskan med marmelad och kom fram till oss och pekade på bilden och sa Apelsin, klart och tydligt, både jag och gubben blev tysta och titta på varandra.
Killarna har inte alls varit så här tidiga med att prata så vi är liksom inte vana:)

Visst sa jag förresten att julen närmade sig va? Ni kan inte gissa vad jag hari ugnen nu.

En JUL skinka!!! Jag vet jag är lite konstig men jag blev så sugen hihi, hoppas den blir kalar  och hinner kallna lite innan vi går och lägger oss nu bara så man kan ta sig en smakbit.

Nu ska jag kika vad ni haft för er under eftermiddagen, Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Hihi julskina NU??????

men gott är det ju oavsett årstid;D

Duktiga lillsnuttan!

Ha en skön helg & kram på dig<3

2009-10-09 @ 21:26:49
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad gott med skinka=) Vadå kan man äta den till både jul å påsk kan man juh äta men i oktober också ;-)haha

Hoppas du får en skön Lördag!!

Nu är det dax för lunch här hos oss=)

Kram kram

2009-10-10 @ 11:03:51
URL: http://cupcake.blogg.se/
Postat av: miian

Duktiga Moatjejen!



Haha julskinka...udda men sååå jädrnas gott!!!

Blev oxå sugen nu ju ;)

2009-10-12 @ 12:02:35
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

hahaha julskinka, du är tokig :)



Åhh vad gott! Varför skrev du det för. Nu vill jag oxå ha julskinka.



2009-10-12 @ 13:28:45
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0