Svårt att slita mig

Så har ännu en dag gått och jag har spenderat den mer eller mindre framför datorn.
Att göra bloggdesigner är riktigt roligt men även riktigt klurigt ibland.

Som tur var hade jag tagit fram älggrytbitar ur frysen i morse så maten skötte gjorde sig nästan själv medans jag pillade vid datorn:)

Barnen har sprungit runt och myst i pyjamas halva dagen men när en kompis kom och ringde på och påpekade att det faktiskt var dag nu och att man inte skulle ha på sig pyjamas på, svidade dom om och hängde med hem till honom. Dom har aldrig tidigare varit intresserade av att leka med barnen på gatan utan har mest lekt tillsammans så det tycker jag är roligt, speciellt då dom iböand delar på sig och lekar på olika håll, tror det kan vara bra för dem. Alexander pratar ananrs ofta för dem bägge två och Alexander får inte en chans att säga vad han vill eller tycker.

Nu har vi lagt barnen och vi inväntar barnens farmor och farfar som kommer med Oscar.
Både gubben och jag ska arbeta i natt så dom kommer sova här och lämna barnen på dagis i morgonbitti.
Gubben kommer som vanligt att få hämta den vid 15.30 i morgon medans jag inte är hemma förrän 17.30.
Det blir ett långt pass på jobbet men har jag tur får jag sova hela natten så det är okej.

Dax att packa det sista och göra sig redo för jobb.

Kram


Kommentarer
Postat av: Rebecca

God kväll Söta!

Bloggdesign är jätte roligt att sitta och mecka med och timmarna susar snabbt förbi. Min förra blogg på blogg.se fick ny design ofta, nu på wp fattar jag inte så mycket ännu.

Fick hem en tidning idag ang influensan och saker man kan göra för att skydda sig. Tydligen är enchinaforce en kanongrej som ger väldigt bra skydd och skulle man ändå få influensan ska man ta Chi San eller Chinsandra. Under fågelinfluensan hade enchinaforce nästinill 100%ig effekt och det verkar väldigt lovande även på den girsiga influensan.



Hoppas du får en bra kväll och får mycket sömn inatt på jobbet.

Kramar Rebecca

2009-10-11 @ 20:09:31
URL: http://www.cheeky.nu
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..



smyger lite här från jobbet, hiih.. nä jag har rast nu och läser heller bloggar än kvällstidningarna..



kramkram

2009-10-11 @ 20:56:31
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Speja

Skönt att gå och dra i pyjamas ibland, det känns lyxigt tycker jag för det händer så sällan här.



Ha det fint!

Kram

Speja

2009-10-12 @ 11:45:41
URL: http://spejasprov.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Vad skönt att ha farmor & farfar som kommer och hjälper till med barnen. Måste vara guldvärt.



Hoppas att det går bra på jobbet.



Sara

2009-10-12 @ 13:35:28
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Siri

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-05-07 @ 17:58:14
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0