Velig? jag?, nääää

Gud så svårt det ska va, har kikat runt på datorer hela dagen och fortfarande inte kommit närmare mitt beslut.

Sen gör det inte saken lättare att ju fler jag frågar om åsikter ju mer snurrar det i mitt huvud. Prestanda hit och dit RAM o annat som jag inte förstår mig på
En säger Acer den andra säger absolut inte, nästa säger 10 tum andra säger 12 tum......

Får helt enklelt ge mitt beslut lite mer tid.

Nu är det Simon och Thomas på tv och sen kommer veckans höjdpunkt, Hollywoodfruar:)

Ska ni titta? det ska jag!

Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Hollywoodfruar står igång här med och innan dess simon o thomas:) Kram kram

2009-10-05 @ 21:20:26
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack för titten hos mig!

Jätte trevlig blogg du har.

Hollywoodfruarna har klart tittats på, pinsamma fru Anka, jag skämms för hennes skull.

Ha det gott!

2009-10-06 @ 00:37:10
URL: http://www.cheeky.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0