2 gånger 12

Ja både i går och i dag har jag arbetat 12 timmars pass, man blir lätt lite seg i kolan.
Har ett väldigt glidigt jobb måste jag ju säga, men man blir lätt lite förslappad då man inte gör saker också.
Hade ingen ork alls i går då jag kom hem,  vi la barnen och sedan slängde vi oss båda i soffan.
Började tömma husvagnen men orkade inte fortsätta så i dag efter jobbet står utplockning och städning av husvagn på schemat.
Inbillade oss att vi inte hade så mycket i husvagnen, jo tjena, man stuvar in mer och mer för varje tripp man gör, så vi har det vi gör i kväl iaf, det ska gudarna veta!
I morgon åker vi och lämnar den hos husvagnsförsäljaren och kommer vara utan tills den nya kommer.

Barnen har varit jättetrötta både i går och i dag så jag hoppas morgondagen kan bli en vändning, då har vi alla utom Oscar då som måste till skolan sovmorgon till 9, om dom nu utnyttjar den vill säga:)
Hoppas även jag fått lite smyckesleveranser så jag kan göra klart de halsband jag har på gång, är så typiskt, alltid fattas det något, och sen är det ju inte alltid det finns att beställa nytt precis då man vill ha det heller, tyvärr.

Har 3 timmar kvar tills jag kan sätta mig i bilen och åka hem, hoppas dom går snabbt.

Ha en fin eftermiddag, Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0