Barnbidrag=shoppingdag

Eller vad säger ni, är det inte så? Helt tjockt med shoppingtokiga människor ute.
Fick med mig en kompis ut på en shoppingtur i dag innan hon började jobbet, blev 4,5 timmes effektiv shopping, med ett avbrott för lunch bara.
Riktigt nöjd med det jag fick med mig hem är jag dessutom, även om jag inte hittade allt jag skulle ha.

Blev en stickad klänning, tights och skitcoola stövlar till Moa inne på H&M.





Inne på Hemtex blev det lite nytt till köket och en lykta att ha på trappen, de vi haft där tidigare har tyvörr blåst sönder.



Sen behöver alla utom Moa nya vinterskor så inne på Euroskor hittade jag dessa, Timberland Goretexsko.
Inte världens billigaste, och har man som vi 2 at köpa till så ja då blir det dyrt!
Drog en liten fuling att "visst har ni tvillingrabatt" och la upp ett litet leende mot killen i butiken.
Sa att vi varit i Turkiet  och att vi är vana med minst halva priset haha.
Han skrattade och gick iväg för att hämta 2 par.
När jag sedan skulle betala fick jag 200 kr i rabatt, så istället för 599 kr paret blev det 499 kr, det tyckte jag var jätteskysst.
Nu är frågan har jag gjort en dum affär, dom är trots allt bara 4 snart 5 år och skorna har knytning, vilket jag inte ens tänkte på i affären då jag bara såg på snyggheten, lätt at vara efterklok.

Vad tror ni, kommer vi och förskolepersonlaen var knäppa av allt knytande fram i februari?



Fortsatte mot Toysrus fär lite födelsedagspresenter till Oscars klasskompisar blev inköpte samt en Babyborn häst dom går själv och dockorna kan rida på, så himmla söt och till halva priset, kunde inte motstår den.
Men den är nu undanjämd coh kommer bli en perfekt julklapp till Moa.

I eftermiddag har vi bara varit hemma och fixat, en väldigt skön eftermiddag med andra ord.

Oscar har lekt med en kompis, E och A har gptt mellan tv:n och ute och Moa har roat sig på studsmattan, vilket hon tyckte var jättekul, men eftersom vår studsmatta sjunger på sista versen är det lite riskabelt för henne så det är 100% uppsikt som gäller.

Kika in håret.



Kvällen har jag och maken spenderat i soffan framför Idol med Fondue, hur det nu stavas, gott är det iaf.

När Idol var slut ringde en barndomskompis och vi slog ihjäl 1½ timme i telefiónen, så himmla mysigt att sitta och prata gamla minnen, borde verkligen göra det oftare, det får en att må bra.

Hoppas ni haft en fin fredagskväll, Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Stövlarna från HM e så himla snygga, tittade på dom till Amelia men hon börjar bli så stor så dom fanns klart inte i hennes storlek:) Malva håller precis på att lära sig gå så dom känns lite klumpiga till henne. Men fina e dom!

2009-09-19 @ 12:21:22
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Mamma Russin

hej hopp vännen...



haha, samma klänning jag har tittat på till stinis..:)stövlarna var ju grymt snygga..:) haha, det var ju så hennes hår vart inne på h&M när ni var här.. minns du? :)



fin lyckta med.. kommer bli fin på er trapp.. får du visa kort sedan..: för jag vill se..



kram gumman

2009-09-19 @ 19:37:18
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: miian

Men vilken hååååår ;) haha sötnosen!!!

De där stövlarna hade jag med tag i,men dum som jag var så ställde jag tillbaka dom,men får dit och testa dom igen..

Sååå snygga,bara hoppas dom är sköna med =)



Hur har ni det?

Helgen varit lugn och skön?

Kramkram

2009-09-20 @ 09:30:19
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Klänningen och stävlarna var ju jättefina. Snygg höstoutfit. Läckert hår!

2009-09-22 @ 08:38:21
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: modellmini ♥

Vad jag älskar den där stickade klänningen! Urcoolt med de svarta kängorna till!



KRAM modellmini - bloggen om barnmode, Odd Molly mm. ♥

2009-09-22 @ 21:20:41
URL: http://modellmini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0