Blir inte alltid som man tänkt sig

Nä i dag har verkligen inget blivit som jag tänkt, måndag brukar vara lugna på jobbet så planen var att hinna lägga in korten, läsa ikapp alla blogginlägg ni hunnit skriva och lägga in ett eget, ja ni ser ju hur det gick, inte alls.
Har varit fullt upp in i det sista, och efter jag slutat mötte jag upp resten av familjen utanför IKEA, dom hade varit och shoppat lite och även hittat en cykle till Oscar på Sportex till ett mycket bra pris, ordinarie 3990 kr men gubben betalade 1700, ni kan tro det var en glad kille som öppnade bagageluckan på bilen då vi kom hem.
Han hade nog gett upp hoppet på en ny cykel då han inte fick någon igår på kalaset stackarn.
Det var iaf en mycket trött men lycklig kille som gick och lade sig i dag, han hade byggt på allt lego han fick i går.och redan hunnit tagit sig en provrunda på nya cykeln.

Nu är det dax för mig att lägga mig, får göra ett nytt försöka att hinna lägga in bilderna i morgon.

Kramar

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Förstår att han blev glad:D

2009-09-08 @ 13:26:11
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..



så roligt med en nya cykel för O.. förstår att han blev superglad.. :)vart det något annat roligt på ikea då? hihi..



kramrkam

2009-09-08 @ 17:00:32
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0