Håll tummaran

Ringde supporten då vi kom hem och fick lite instruktioner om hur jag skulle göra och vips var allt sparat borta, men i gengälld fick jag igång Explorer, Firefox vill inte alls men jag nöjer mig med explorer så länge, bara att vara tillbaka ute på nätet igen känns underbart!!
Håll tummarna att det fungerar nu bara.

Hemskt egentligen att man är så beroende av datorn och internet, jag har känt mig helt handikappad hela dagen, men nu känns det som jag varit på spa, jag är komplett igen:)

Alla lösenord o grejer är puts veck men ska försöka mig på att kika runt till er under kvällen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Grafittimorsan!!

Ja det förstår jag! Inte lätt då inte när man har syskon som äter! =) Haft en bra dag?

2009-09-30 @ 21:48:36
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej vännen.. javisst hade han en snygg tröja... :) han är sååå nöjd.. men nu har jag fått lagt den till tvätt, haha...



var på mega idag och jisses så mycket overaller.. köpte en lila name it för 349 kr till stina... tycker du borde komma upp så vi kan shoppa loss lite..;)



KRAM

ps.. skönt du fick ordning på datorn, hur hade jag klarat mig utan dig här.. :)

2009-09-30 @ 23:29:35
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: ♥ Mamma Russin

god morgon gumman..

javisst var det bra pris..:) nu har jag lagt upp kort på den, men vi måste byta den till stl 92.. :( 86 var precis lagom och då hade hon bara pyjamas under..

KRAM

2009-10-01 @ 09:00:42
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0