Har inte kommit mig ut än

Nä istället har jag blivit kvar inne med drivor av tvätt, och Oscars rum.

Om vi börjar med tvätten så kan man ju undra vem som fixar all smutsvätt åt oss? i går kväll efter jag sorterat allt låg det 7 stora högar i tvättstugan och då var tvättkorgen tom i fredags.
Nu är 3 snart tvättade, bara 4 kvar...

Oscars rum ja det är en historia för sig, hans förvaringsmöjligheter är helt klart begränsade men lägger man var sak på sin plats får allt plats, jag lovar.
Men efter han fyllde år förra veckan har hans rum förvandlats till et smärre kaos, det ligger drivor av tomma legokartonger, påsar och lego över hela och då menar jag verkligen hela golvet.
Började röja där men är inte klar på långa vägar:(

Nu har jag duschat och ska snart väcka gubben, sen hämtar vi barnen, kopplar på husvagnen och sedan åker vi och lämnar vår lilla pärla som varit med oss säkert flera 1000 mil runt om i vårt avlånga land.
Nästan lite sorgligt att göra sig av med henne, vår alldeles egna första nya husvagn.
Men jag är övertygad om att vi kommer bli minst lika nöjd med den nya då vi hämtar den i april.

Dax att gå, Kram

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Haha är det så många gånger. OMG.

Ja tur att "mini" sitter just på kylen då ;)

2009-09-16 @ 20:55:00
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0