IKEA, laga mat eller baka småkakor

Vaknade av små barnfötter som tassade runt på övervåningn redan innan 7 i morse, dom måste kännt på sig att det var helg:)
Jag och gubben hade planerat att ta med alla och åka och bada i dag i simhallen, roligt tyckte vi, sådär tyckte väl dom om förslaget.
Ingen av dom hoppade direkt av glädje utan Oscar tyckte vi kunda baka småkakor istället medans Elliot ville laga mat och Alexander vill åka till IKEA, vilka killar! ibland är dom bara för roliga:)

Så ja vi får väl se var vi hamnar i dag helt enkelt, ute hänger regnet i luften så en inomhusaktivitet får vi nog enas om iaf.






Hoppas ni får en fin lördag, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej min vän!!!



haha, vilka roliga barn ni har.. vill inte åka till badhuset..:) det kanske blir små kockar/bagare och inredare av dom som stora då..;)



hoppas ni mår fint och har en underbar helg.. tycker avståndet mellan oss är skit, annars hade vi kunnat ha en tacoafton tillsamman.. :)



KRAM och hälsa E



2009-09-26 @ 11:28:37
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Mamma Russin

haha, ja det hade varit underbart.. Men tyvärr skulle jag inte orka med och vara trevlig ..:) har lagat en omgång med moussaka nu, så nu lär jag inta liggläge igen.. helt slut..:(

Men kanske kan vi styra upp nått framöver.. :) det vore ji toppen trevligt ju..

KRAM

2009-09-26 @ 12:54:41
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Mamma Russin

näää jag tror Oscar hade gillat och komma hit igen, han vill ju flytta hit ju..;) och vi kan fixa ett kalas här med..;)



ska tala med fred och se hur vi kan få ihop en tid.. grejen är att jag jobbar varannan helg, och den andra helgen är ju stora barnen här och de är inte roade av att åka på vuxen "date" haha... och jag vet inte om jag törs lämna de själva hemma heller.. men jag kan ju tala med deras pappa om de kan var hos han en helg extra.. :) skulle hemskt gärna vilja komma ner och se hur ni har det.. :)



KRAM

2009-09-26 @ 13:10:54
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: HUSnrNIO

Kul med lite egna förslag och intiativ från killarna s. Vad blidde det?

2009-09-26 @ 13:12:25
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0