ingen bättring

Min fd jobbarkompis kom förbi för lite fika nu i kväll, och passade även på att hjälpa mig att få lite ordning på Elliots frisyr, det var katastrof, långhårig som få. Nog för att hon bara gått sin frisörutbildning i typ 4 veckor eller nåt men jag tycker nog endå det blir väldans bra, får väl ge det sista bedömningen i morgon då han vaknar och håret torkat;)

På Moafronten är det ingen förändring, trodde det var lite förbättring i eftermiddag men nä, det var nog bara kombinationen av alvedon och söt saft dom gjorde att hon orkade hålla igång en stund tyvärr.
När vi klippte Elliot vid halv 7 la jag in henne till gubben som lyssnade på när Oscar läste sin läsläxa och där somnade hon och sover än. Vid 18 var tempen 39,4 så det blir en hemmadag för henne i morgon med andra ord, inget dagis här inte

Tror vi löser det med att gubben jobbar halva natten och kommer hem så jag kan åka till jobbet som vanligt men att jag sedan slutar lite tidigare så han kan få sova lite till. Hoppas det funkar rent praktiskt nu bara.

Hoppas ni haft en bra helg, Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, trist med sjuka barn!!

Hoppas hon kryar på sig snabbt nu!!!

Kram Kram!

2009-09-21 @ 08:49:38
URL: http://mrsojvindsson.blogg.se/
Postat av: miian

men oh ser nu att Moa varit sjuk ett par dagar :(

Trodde det var nåt för stunden i översta inlägget!

Jobbigt när de har så hög feber!

2009-09-22 @ 19:09:19
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0