Inget dagis

Nä det blev inget dagis för fröken i dag, hon såg bra vissen ut i går då jag kom hem från jobbet, så trots att hon inte hade någon feber fick hon en dag till hemma med pappa, tror det gör gott för henne.

Jag är iof också hemma nu men har beredskap och ska befinna mig på jobbet innan 12.30.
Det har således varit en vldigt lugn morgon, i alla fall för min del som fick sovmorgon till 9, så himla skönt.
Det tråkigt var bara att jag missade slutet av min dröm:) Vi ska välja tält till vår nya husvagn och kan inte riktigt bestämma oss för om vi ska ha 3 eller 3,5 meters, nu skulle jag precis få komma in på ett ställe och kika på dem live. Men mitt uppvaknande var inte dåligt det heller, Moa kommer springande och skriker i princip, VÄCKA MAMMA, VÄCKA MAMMA sen klättrar hon upp i sängen och slänger sig på mig och ger mig en kram, så mysigt.
Det är annat än när väckarklockan tvingar en upp. 

Somsagt börjar inte jobba på "riktigit" föräns lite senare så nu är gubben iväg och köper färska frallor så vi kan ta oss en sen mysfrukost.

Hoppas ni haft en bra start på dagen, Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

god morgon gumman..:)



hoppas moa kryar på sig nu.. inga andra sjuk än? du har ju en liten arme som kan bli sjuk.. hihi...



så rligt med den nya vagnen.. förstår att du längtar till april och ni får hem den.. hoppas på att ni kan ta ett par dagar på G-viken här i örebro till sommarn igen.. :)



kram

2009-09-22 @ 10:53:08
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Mamma Russin

visst har jag tid för snack.. självklart gumman.. :) ring du..



Stina har ju vuxit ur stl 86.. pust. här går det undan i storlekarna.. den som är i stl 98 har jag tröttnat på..;)



elefant klänningen är fin men den har fastsydda knappar (det är så, går säkert att göra om) så halsen blir lite trång för stinas huvud..



men ring sedan, kramisar

2009-09-22 @ 14:02:25
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: miian

Hey babe!

Hur mår du?

Stackars lilljäntan som varit lite "vissen" vilket sött ord förresten ;)

Hoppas hon är piggare idag!



Så ni har köpt ny husvagn?

spännande,måste läsa igenom lite här märker jag ;)

Kram på dig och hoppas du och barnen mår fint!

2009-09-22 @ 19:03:10
URL: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0