Inte en lugn stund

Gud vilken vecka, känns som vi bara jobbat och städat hela veckan.
Jobba måste man ju men städandet har verkligen varit ett kapitel för sig.
Först ska vi komma ikapp efter resan vad gällande tvätt och inläggning och märkning av nya kläder, sen så har vi lånat ut vårt hus till en barndomskompis från Stockholm i helgen.
Så jag har haft lite press på mig att det ska vara snyggt överallt känns det som, så  nu är det till och med fint i lådor och skåp, svettigt har det varit men sååå skönt nu när jag snart är klar.

Dom skulle komma runt 11 trodde dom så nu håller jag på med det sista så som att renbädda i vår säng, köra den sista disken och vika torr tvätt.

Vid 13 hoppar jag och maken in i bilen och åker mot Jönköping och Husvagnsmässan, ska bli så skönt att bara kunna tänka på sig själv en helg, inga barn som behöver mat, ny blöja eller läggas, bara jag och gubben.

Husvagnen är inte ens packad men ja vi ahrj u fortfarande 3 timmar på oss...
Eller vi och vi, gubben sover nig till typ 5 minuter innan vi åker, så det är jag som får fixa det sista, dax att sätta igång!

Ha en fin helg, tyvärr finns ingen ström på den provisoriska campingen så datorn får stanna hemma.

Kram

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas ni får en toppenhelg utan de små:)

2009-09-11 @ 16:53:54
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Ana

Ja usch vilken vecka...även min har varit full med allt och lite till...njut nu under husvagnsvistelsen



kramis

2009-09-12 @ 22:11:19
URL: http://friskisense.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hej! Ska ni flytta eller?

2009-09-13 @ 12:40:58
URL: http://olasvensson hemsida

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0