Ledig

I morgon jobbar jag hela dagen igen men sen är jag ledig i 5 hela dagar och har inget vettigt inplanerat.
Tänkte jag skulle åka upp till mamma och ta med mig de 3 små men nä, inte efter att ha sett vad det skulle kosta.
Är det inte otroligt, det pratas om miljövänligt hit och dit men så kostar det skjortan.
3600 skulle det kosta för oss att åka tåg upp till Östersund, dom pengarna skulle man ju lika gärna kunna ta en vecka på mallis för. Så det kommer tyvärr inte på fråga och att köra bil upp själv med 3 små barn är inte ett alternativ.

Då är alltså frågan vad man ska hitta på, tycker det är lite jobbigt att vara ledig så "länge" och inte utnyttja tiden till något roligt. Känner jag mig själv rätt så springer jag runt här hemma och plockar som vanligt och vipps så är det måndag och dax för jobb igen.

Någon som vill hitta på något med oss?

Nä jag måste fortsätta kika på Anka nu, hon e bra rolig:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ville bara säga TACK för kommentaren ang. barnens dop =)

Go du är!

2009-09-29 @ 22:37:56
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0