Underbar höstdag

Vaknade vid 7 av att jag hörde barnen komma ner för trappen och styra stegen mot tv:n som de alltid gör på morgonen.
Gick upp för att ta Moa som jag hörde vaknat av sina storebröder och såg en underbar höstdag framör mig.
Solen skiner och de gula löven som kommit börjar seglade ner från träden.
Underbart.
Även om det känns vemodigt att sommaren nu är slut så känns det i dag helt okej.
När solen skiner och det blir upp emot 20 grader under dagen, kan hösten gärna få komma.

Känner att det är dax att börja höstpiffningen, sommarblommorna ska bytas ut mot höstblommor och jag ska nog ta fram höstkransen jag köpte förra året och hänga på dörren i dag, några nya lyktor att sätta på trappen måste inhandlas, de vi haft har tyvärr blåstsönder.



Vad har ni för er en underbar dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0